Teslimat Koşulları

 Ürünler Alıcıya, belirlenen teslim süresi içerisinde ve 30 (otuz) günlük yasal süreyi geçmeyecek şekilde Kargo Şirketi tarafından teslim edilir. Yasal süre içerisinde satıcı ürünü teslim ederse Alıcı siparişi iptal edebilecektir. Bu sürenin iki ayrı istisnası vardır. Kişiye özel ürünler ve ön sipariş durumunda olan ürünlerde 30 (otuz) günlük süre aşılabilir. Bu ürünlerde 30 (günlük) sürenin geçtiği gerekçesiyle sipariş iptal edilemez.
----------------------------------------------------------------------------------------------
HIZLI TESLİMAT
Donaco'dan vereceğiniz siparişlerde öncelikli kargo avantajına sahip olup diğer pazaryerlerine göre daha kısa sürede hazırlanıp önceliklendirilmektedir.

----------------------------------------------------------------------------------------------
Kargoda zarar gören ürünlere mutlaka hasar tespit tutanağı tutturulmalıdır. Hasar tespit tutanağı olmayan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
----------------------------------------------------------------------------------------------

Sisteme tanımlı olan Satıcılar, ürünleri Donaco veya Satıcının anlaşmalı olduğu kargo şirketiyle teslim ettirmektedir. Kargo Şirketinin Alıcının bulunduğu yerde şubesi yoksa Alıcı, ürünü kendisine bildirilen başka şubeden teslim alacaktır.

 

Ürün teslimatı için yapılacak olan masraflar kural olarak Alıcıya ait olsa da Platformda teslimat ücretinin Satıcı tarafından karşılanacağı beyan edilmiş veya ücretsiz kargo olarak tanımlanmışsa teslimat masrafları Satıcıya ait olacaktır.

 

Alıcının herhangi bir nedenle teslim almazsa, Alıcının iade yaptığı kabul edilerek teslimat masrafları da dâhil olmak üzere Alıcıdan tahsil edilen tüm ödemeler yasal süresi içerisinde iade edilecektir. Fakat ürün için bildirilen adrese kargo firması gitmesine rağmen kişinin teslim anında adreste bulunmaması durumunda Alıcıdan kaynaklanan zararlardan ve giderlerden Satıcı sorumlu değildir.

 

Satıcı, sözleşme içeriğindeki ürünü teslim edemeyecekse, edimin ifası imkansızlaşmışsa, yasal süresi içerisinde Alıcıyı bilgilendirerek ve onayını alarak muadil veya başka bir ürün teslim edebilecektir. Eğer ürünün teslimi mümkün değilse ve muadil ürün veya başka bir ürün alıcı tarafından kabul edilmemişse, Satıcı almış olduğu tüm ödemeleri 14 (ondört) gün içerisinde iade edecektir. Cins ürünlerde stok bulunmaması, ürünün edimin ifasının imkansızlaşması olarak kabul edilmez.

 

Alıcı, teslim anında üründe ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı, ayıplı veya eksik olup olmadığını kontrol edecektir. Kontrol etmeden teslim alınan ürünlerin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. Ancak üründe gizli ayıp varsa kontrol şartı aranmaz. Teslimden sonra ürünün kullanım kılavuzu ve genel kullanım kurallarına uygun olarak kullanılması gerekmekte olup kullanımdan kaynaklı kusurlardan dolayı ürün ayıplı olarak teslim edilmiş olarak kabul edilmeyecektir.

 

Belirli ürünlerde ve kampanyalarda, Satıcı veya Donaco tarafından alım sınırı getirilebilir. Bu durum sistemde açıkça gösterilir. Buna rağmen sistemde yaşanan bir yazılım hatası, aynı hesaptan veya ayrı ayrı hesaplardan aynı adrese alım sınırını aşacak şekilde sipariş girilmesi gibi alım sınırını aşan durumlarda, Donaco veya Satıcı sipariş iptali yapabilir. Ürün eğer kargolanmışsa iadesini isteyebilir. Alıcının ürünleri iade etmemesi durumunda, ürünün indirimsiz ve kampanyasız fiyatıyla olan farkını ödemesi gereklidir.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.